Contact tussen client en centrale service desk met 1 druk op de oproepknop. Direct hulp-op-afstand verkrijgen door professionele hulppost via beeldcontact, of indien noodzakelijk, via een gekwalificeerde zorgverlener die naar u toekomt.
Naast het ontvangen en afhandelen van zorgvragen met tablet of smartphone, kunnen zorgverleners en mantelzorgers ook collega's of familieleden in schakelen bij het zorgproces, middels het uitsturen van deeltaakverzoeken, die bij acceptatie direct geagendeerd worden in de agenda's van alle betrokkenen.
De zorgcentrale koppelt zorgvragen aan in- en externe zorgverleners, service organisaties (bv taxi), mantelzorgers of zelfs familieleden, op basis van slimme protocollen. De zorgcentrale grijpt in als taken niet op tijd worden afgehandeld. Toezicht via camera's en slimme sensoren maakt het mogelijk om dag- en nachtzorg efficiƫnter in te richten voor cliƫnten die 24 uurs toezicht behoeven.
Optimiseer behandeling door interventies te plegen met de frequentie en tijdsduur die het meest gepast is. Combineer beeldcontact, versturen van informatie, agenderen van behandelplannen en toegang tot patientgegevens. iQare reduceert bijbehorende administratie handelingen tot het minimum.
Sitemap | Over iQareiQare kan gebruikt worden met de
| Neem contact opGa naar onze contactpagina U kunt ons ook volgen via: |